Všeobecné obchodní podmínky
1. OBECNÁ USTANOVENÍ
1.1. Tyto všeobecné obchodní podmínky platí pro prodej digitálních produktů, online i offline služeb a prodej hmotných produktů, včetně doplňků stravy a dalších potravinových výrobků (dále jen „produkt“ nebo „služba“) prodávajícího, kterým je Smysluplně s.r.o., se sídlem Dolákova 800, 181 00 Praha 8, IČ: 11912146, uzavřených s kupujícím prostřednictvím prostředků komunikace na dálku přes rozhraní webových stránek prodávajícího.
1.2. Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího (dále také „zákazník“ či „účastník“).
1.3. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy.
1.4. Je-li smluvní stranou spotřebitel (jiná osoba než podnikatel, který činí objednávku v rámci své podnikatelské činnosti), řídí se vztahy neupravené těmito podmínkami občanským zákoníkem (zákon č. 89/2012 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (zákon č. 634/1992 Sb.).
1.5. Tyto obchodní podmínky jsou uvedeny na webových stránkách prodávajícího a platí pro prodej digitálních produktů a služeb na webových stránkách www.zivaesence.cz.
2. OBJEDNÁVKA A UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY
2.1. Označení produktu, popis jeho hlavních vlastností a cena je uvedeno na webových stránkách prodávajícího. Cena je konečná. Prodávající není plátcem DPH. Nabídka prodeje zůstává v platnosti po dobu, kdy je zobrazována na webovém rozhraní.
2.2. Prodejní formulář obsahuje vždy informace o zákazníkovi, objednávaném produktu, ceně, způsobu úhrady kupní ceny a případné další údaje potřebné pro dokončení objednávky. Náklady vzniklé zákazníkovi při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (např. internetové připojení, telefonní hovory) si hradí zákazník sám.
2.3. Smluvní vztah mezi prodávajícím a zákazníkem vzniká odesláním objednávky (nikoliv až po potvrzení objednávky). Objednávku podá zákazník kliknutím na tlačítko „Odeslat“. Od tohoto momentu vznikají mezi stranami vzájemná práva a povinnosti vymezené kupní smlouvou a těmito obchodními podmínkami. Podáním objednávky zákazník stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a souhlasí s nimi. Podmínkou platné elektronické objednávky je vyplnění všech předepsaných údajů uvedených v prodejním formuláři. Prodávající vylučuje přijetí nabídky s dodatkem nebo odchylkou.
2.4. Informace o jednotlivých technických krocích vedoucích k uzavření smlouvy jsou patrné z procesu objednávání; zákazník má možnost před odesláním objednávky údaje zkontrolovat a případně opravit. Údaje uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány za správné.
2.5. Zákazník souhlasí s použitím prostředků komunikace na dálku při uzavírání smlouvy.
2.6. Smlouva je uzavírána v českém jazyce. Smlouva a příslušný daňový doklad budou uloženy v elektronickém archivu prodávajícího po dobu 3 let od uzavření smlouvy za účelem jejího splnění a nejsou přístupné třetím osobám.
2.7. Prodávající je povinna poskytnout či dodat produkt/službu, kterou si zákazník objednal, a zákazník se zavazuje zaplatit prodávajícímu kupní cenu.
2.8. Zákazník bere na vědomí, že pro řádné užívání digitálních produktů a webinářů je třeba splnit technické požadavky (zejména používat aktualizovaný software). V případě neaktuálního softwaru může být funkcionalita omezena.
3. CENA A ZPŮSOB ÚHRADY
3.1. Cena produktu/služby je uvedena na příslušném webovém rozhraní prodávajícího a vždy též v prodejním formuláři.
3.2. Prodávající vystaví k přijaté platbě daňový doklad – fakturu. Prodávající není plátcem DPH.
3.3. Cenu zákazník hradí bezhotovostně na účet uvedený v objednávce a na faktuře.
3.4. Je-li to umožněno prodejním formulářem, lze platit platebními metodami napojenými na platební bránu (Pays / Stripe). Čísla karet a hesla k internetovému bankovnictví se zadávají prostřednictvím zabezpečeného kanálu platební společnosti.
3.5. Využít lze pouze platební možnosti uvedené v prodejním formuláři.
3.6. Platba je jednorázová.
3.7. Zákazník je povinen uvést správný variabilní symbol; jinak nemusí být platba identifikována a plnění poskytnuto včas.
3.8. Kupní cena je splatná do 5 dnů od uzavření smlouvy (od data vystavení faktury), není-li uvedeno jinak. Závazek uhradit cenu je splněn připsáním částky na účet prodávajícího.
4. DODACÍ PODMÍNKY
4.1. U digitálních produktů se dodáním rozumí zaslání přístupových údajů na e-mail zákazníka uvedený v prodejním formuláři, případně zaslání odkazu (URL).
4.2. Přístupové údaje poskytne prodávající zákazníkovi po zaplacení celé kupní ceny, nejpozději do 3 dnů, není-li uvedeno jinak.
4.3. U hmotných produktů, zejména doplňků stravy a dalších potravinových výrobků, je dodáním rozuměno předání zboží k přepravě dopravci na adresu uvedenou zákazníkem v objednávce. Prodávající se zavazuje odeslat objednané zboží nejpozději do 5 pracovních dnů od přijetí platby, není-li uvedeno jinak.
5. ZABEZPEČENÍ A OCHRANA AUTORSKÝCH PRÁV
5.1. Přístupové údaje k produktům či na příslušnou URL adresu jsou určeny pouze pro osobní potřebu zákazníka. Přístup k uživatelskému účtu je chráněn uživatelským jménem a heslem; zákazník je povinen je chránit. Prodávající nenese odpovědnost za zneužití přístupových údajů třetí osobou.
5.2. Produkty prodávané prostřednictvím webového rozhraní, včetně jejich obsahu, podléhají ochraně dle autorského práva. Jakékoliv jejich šíření nebo poskytování třetím osobám bez souhlasu autora je zakázáno. Oprávnění užít autorské dílo může být zákazníkovi poskytnuto pouze na základě licenční smlouvy. Zákazník odpovídá za újmu způsobenou porušením autorských práv.
6. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
6.1. Obecné pravidlo. Obecně má zákazník právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dnů od jejího uzavření bez udání důvodu a jakékoliv sankce. Toto právo se však nevztahuje na případy uvedené níže, kdy občanský zákoník možnost odstoupení vylučuje.
6.2. Výjimky z práva na odstoupení od smlouvy. V souladu s § 1837 občanského zákoníku nelze odstoupit od smlouvy zejména:
- o poskytování služeb, jestliže byly s výslovným souhlasem zákazníka plně poskytnuty před uplynutím lhůty pro odstoupení (např. služba načtení akášických záznamů);
- o dodávce digitálního obsahu, pokud bylo jeho poskytování zahájeno s předchozím výslovným souhlasem zákazníka a zákazník byl předem poučen, že tím ztrácí právo na odstoupení (např. stažené MP3 nahrávky, afirmace, online kurzy a webináře);
- o poskytování služeb v oblasti volného času, jestliže podnikatel tato plnění poskytuje v určeném termínu (např. konzultace v konkrétně dohodnutém čase).
6.3. Načtení akášických záznamů. Zákazník může odstoupit od smlouvy do 3 dnů od objednání, pokud ještě nebylo s poskytováním služby započato. Po započetí služby (tj. po provedení načtení) již odstoupit nelze, protože se jedná o službu individuálně přizpůsobenou zákazníkovi, která byla plně poskytnuta.
6.4. Digitální produkty (afirmace, audio nahrávky, online kurzy, webináře). Zákazník bere na vědomí, že po stažení, zpřístupnění nebo jiném začátku užívání digitálního obsahu ztrácí právo na odstoupení od smlouvy.
6.5. Konzultace v určeném termínu. Zákazník může odstoupit nejpozději do dne předcházejícího sjednanému termínu konzultace. V den konzultace a po jejím zahájení již odstoupit nelze, neboť služba je považována za poskytnutou.
6.6. U produktů, které jsou doplňky stravy nebo jinými potravinovými výrobky, nelze po otevření jejich obalu z hygienických důvodů odstoupit od smlouvy (§ 1837 písm. g) občanského zákoníku). Pokud je obal neporušený, může zákazník odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí. Náklady na vrácení zboží nese zákazník. Vrácené zboží musí být kompletní, nepoškozené a v původním obalu.
7. PRÁVA A POVINNOSTI Z VADNÉHO PLNĚNÍ
7.1. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně odpovědnosti za vady (práv z vadného plnění) se řídí příslušnými právními předpisy (zejména § 1914–1925, § 2099–2117 a § 2161–2174 občanského zákoníku).
7.2. Prodávající neodpovídá za závady způsobené pomalým internetovým připojením, neaktualizovaným prohlížečem či chybějícím softwarem potřebným pro spuštění online produktu, které nemůže ovlivnit. Online vzdělávací produkty obsahují pouze návody a doporučení; prodávající neodpovídá za úspěch či neúspěch zákazníka při jejich aplikaci v praxi.
8. VYLOUČENÍ ODPOVĚDNOSTI
8.1. Všechny digitální produkty a služby slouží pro vzdělávací a informační účely. Informace zprostředkované v rámci online programů a produktů jsou návody a doporučení. Prodávající nenese odpovědnost za výsledky, pocity či zdravotní stavy zákazníka; úspěch závisí na individuálních faktorech mimo kontrolu prodávajícího (např. dovednosti, znalosti, zdravotní stav).
8.2. Informace obsažené v produktech a službách nenahrazují individuální konzultaci kvalifikovaného odborníka ani lékařskou či psychoterapeutickou péči. Případné zmínky o produktech a službách třetích osob mají doporučující a informativní charakter.
8.3. Zákazník bere na vědomí, že služba načítání akášických záznamů je službou duchovního a osobnostního rozvoje. Její výsledky mohou být subjektivní a závislé na individuálním vnímání zákazníka. Služba nenahrazuje lékařskou, psychologickou ani právní pomoc.
8.4. Zákazník bere na vědomí, že afirmace a audio nahrávky jsou nástrojem osobnostního a duchovního rozvoje, jejichž účinek je individuální a subjektivní. Tyto produkty nenahrazují lékařskou, psychologickou ani jinou odbornou péči.
8.5. Zákazník bere na vědomí, že konzultace poskytované prodávajícím jsou určeny k osobnímu a duchovnímu rozvoji. Konzultace nenahrazují odbornou lékařskou, psychologickou, psychoterapeutickou ani právní péči.
9. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
9.1. Prodávající respektuje důvěrný charakter osobních údajů poskytnutých zákazníkem. Osobní údaje jsou zabezpečeny proti zneužití a jsou využívány k realizaci obchodu (včetně účetních operací, vystavení daňových dokladů, identifikace plateb), pro komunikaci se zákazníkem a pro marketingové účely. Údaje nejsou poskytovány třetím stranám.
9.2. Na žádost prodávající sdělí, zda a jaké osobní údaje o zákazníkovi eviduje, a v případě zjištění nesprávnosti je opraví. Dotazy lze směřovat na e-mail info@zivaesence.cz.
9.3. Při návštěvě webu se standardně zaznamenává IP adresa, zdrojová stránka, navštívené stránky a datum a délka návštěvy. Osobní údaje jsou zaznamenány pouze tehdy, poskytne-li je zákazník dobrovolně (např. v rámci registrace či objednávky). Předání údajů orgánům veřejné moci probíhá pouze v rámci zákonných povinností.
9.4. Údaje mohou být využity k informování o produktech a službách prodávajícího a ke zjištění zpětné vazby; účast je dobrovolná a zákazník se může kdykoliv odhlásit (u e-mailů prostřednictvím odkazu v patičce).
9.5. Vyplněním prodejního formuláře zákazník souhlasí se zařazením jím vyplněných údajů do databáze Ivany Frankové jako správce a s jejich zpracováním pro marketingové účely a obchodní sdělení dle zákona č. 480/2004 Sb., a to do odvolání souhlasu. Současně zákazník souhlasí se zasíláním informací o připravovaných akcích a nabídkách obchodních partnerů.
9.6. Web může používat soubory cookies za účelem zlepšení uživatelského komfortu a přizpůsobení obsahu. Používání cookies lze deaktivovat v nastavení prohlížeče.
9.7. Zpracování osobních údajů se řídí samostatným dokumentem Zásady ochrany osobních údajů, který je zveřejněn na webových stránkách prodávajícího www.zivaesence.cz .
10. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
10.1. Tyto obchodní podmínky jsou zveřejněny na webových stránkách prodávajícího www.zivaesence.cz.
10.2. Stížnosti a podněty spotřebitele související se smluvním vztahem vyřizuje prodávající; uplatnit je lze na e-mailu info@zivaesence.cz. Pokud je stížnost svým obsahem reklamací, bude vyřízena jako reklamace.
10.3. Veškeré právní spory vzniklé v souvislosti s kupní smlouvou budou řešeny v občanském soudním řízení obecnými soudy České republiky.
10.4. Obsahuje-li vztah založený kupní smlouvou mezinárodní prvek, strany sjednávají, že se řídí právem České republiky. Tím nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.
10.5. Prodávající si vyhrazuje právo u některých produktů nebo služeb stanovit doplňující podmínky (např. délku přístupu, storno podmínky či speciální záruky). Tyto doplňující podmínky budou vždy jasně uvedeny na webové stránce konkrétního produktu/služby a mají přednost před těmito všeobecnými obchodními podmínkami.
10.6. Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě a není veřejně přístupná.
10.7. Tyto obchodní podmínky nabývají platnosti a účinnosti dnem 30. 03. 2025.
—
Děkujeme vám za čas, který jste strávili přečtením obchodních podmínek.
Informace pro kupující: v případě změny obchodních podmínek jsou platné obchodní podmínky, které byly v platnosti k datu nákupu.
